marți, 18 iunie 2013

Acces Direct 18 Iunie 2013 Online - Bianca: "Simteam ca imi dau sufletul dupa bataile lui"

Acces Direct 18 Iunie 2013 Video Online

Acces Direct 2013 in reluare 13Vizionati cel mai tare show de dupa-amiaza "Acces Direct 18 iunie 2013" prezentat de Simiona Gherghe pe Antena 1, de luni pana vineri la ora 17.
 
Acces Direct video online 18.06.2013, Acces Direct video 18 Iunie 2013 online, Acces Direct video 18.06.2013 online, Acces Direct video online 18 Iunie 2013.
Poti vedea emisiunea Acces Direct video 18.06.2013 in reluare pe acest site.

Traznaile Danielei Crudu, de-a lungul timpului!

"Cea mai mare baza mi-o pun in rugaciunile Sfintilor Parinti si ale monahilor de la Muntele Athos, ale mamei mele, fetelor si sotiei." Acesta este mesajul emotionant pe care Gigi Becali l-a transmis astazi.
Minodora si Sanziana Buruiana au dat de belea! Rica Raducanu si Mihai Traistariu, pusi pe pariu!
Cum puteti sa slabiti 6 kilograme in 125 de minute! VIDEO

Bianca: "Simteam ca imi dau sufletul dupa bataile lui"

Maria Carneci - Aoleu,Mai ,Barbatele
Cruduta a alergat in tocuri pe banda si a sarit pe trambulina!
"Cea mai mare baza mi-o pun in rugaciunile Sfintilor Parinti si ale monahilor de la Muntele Athos, ale mamei mele, fetelor si sotiei." Acesta este mesajul emotionant pe care Gigi Becali l-a transmis astazi.
Video aici Acces Direct 18.06.2013

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu